Welkom bij mijn Blog!

Ik weet het, die hele Blog rage is al weer lang en breed voorbij, en dan kom ik als mosterd na de maaltijd nog eens met een eigen Blog..... Maar je kunt niet altijd trendsettend zijn. Door een column die ik een tijdje terug schreef op een nu verdoemde website kreeg ik zin om nog wat meer te schrijven. En dan is een Blog een mooie hangplek voor al mijn teksten. Vandaar dus.
Wat je hier kunt verwachten? Van alles wat, dat zal de tijd wel leren. Er zal veel over fotografie inzitten (soms voorzien van eigen foto's), wat algemeen geleuter, nieuwsopinies en min of meer briljante invallen (zo ik ze al krijg) kun je ook verwachten. Veel leesplezier!

cAskrAker

Reacties

  1. Hoi Cas,

    Goed initiatief, hiermee heb je wederom een stok achter de deur om af en toe aan het schrijven te slaan ;-) Doet me herinneren dat je, deze maand volgens mij, iets met die ene schrijfwedstrijd moet doen, je weet wel welke ik bedoel.
    Ik ben benieuwd naar je schrijfsels hier.

    adios,
    Steph. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed initiatief Cas.
    Je schrijft heerlijk.

    Eindelijk een hangplek voor mij.

    Kom maar op!!!!

    Grt, Carine;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cas,

    Ik zal zeker vaker, met interesse, langs komen, als ik niet aan het fotograferen, enz, ben!
    Veel inspiratie, maar daar zorgen wij wel voor??

    mvg,

    Ceep/Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cas,
    Ook ik heb tot nu toe alles gelezen van je. Dat hoop ik te blijven doen want je schrijft boeiend. Wat ik kwijt wil is dat er jammergenoeg van twee kanten een erg mooie kans uit handen is geglipt die nu nooit meer terug komt denk ik. Groet voor jou en Steph want ik mis jullie.
    Corrie van Opstal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten