Ach, nog eentje dan



Deze kwam ik nog tegen in mijn Lanzarote-archief, en na wat fröbeleratis vond ik hem toch wel mooi genoeg voor publicatie. Daarom als uitsmijter dit haventafereeltje. Het is de oude haven van Puerto del Carmen en het is duidelijk dat het daar niet altijd zonnig zorgeloos is. De heer in het bootje had overigens geen haast om vóór de bui binnen te zijn. De locals weten natuurlijk dat het zo'n vaart niet zou lopen. En dat klopte helemaal, want even later trok de bewolking weer weg.

Reacties

  1. met dank voor de toegift: maar eh..... ik kende hem al!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch niet helemaal hoor ;-) Kijk maar goed....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kende hem nog niet maar Puerto del Carmen wel!!!
    Straf luchie hier, maar achter de wolken schijnt de zon alweer zoals meestal daar.
    James

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hehe, eindelijk wordt er eens een roeifoto geplaatst... Je hebt er talent voor zie ik. Misschien is zondag 13 dec. a.s. een mooie gelegenheid om je talenten verder uit te diepen? Zie www.ervbeatrix.nl klik op Beatrix Head Trial

    Grz, Rutger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik neem aan dat je met de kwalificatie "talent" over mijn fotografische kwaliteiten rept. Dank voor het lovende commentaar, en alleen daarom laat ik deze sluikreclame staan. Een tip: op
    http://www.blogger.com kun je je eigen blog beginnen. Ik zal hem zeker in mijn favorieten opnemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net alsof ik de foto al eens eerder op je blog zag, maar het kan ook een variatie zijn( zonder de grote man in het kleine bootje) Erg mooi van kleur, en het doorbrekende licht, ja, zeer mooi!
    M.E.P

    Ik vind het heel jammer dat die Pastors als quote van de week elke dag op je site te zien is...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten