Vergeetachtig

Een kort bericht om mijn volgers ervan te overtuigen dat we nog bestaan. Mijn computertijd wordt vooral in beslag genomen door de (eerder gememoreerde) bouwwerkzaamheden. maar ik heb goed nieuws want het schiet al aardig op.
En er zitten nieuwe foto's in de pijplijn. Gisteren waren we weer in Thorn tijdens de carnavalsoptocht en de resultaten daarvan hoop ik later hier te kunnen tonen.
Op veler verzoek heb ik het gewichtsgrafiekje weer bijgewerkt, want sommige volgers blijken zeer geboeid door dit fenomeen. Trek je eigen conclusies, over de waarden bedoel ik dus.

Als laatste zij vermeld dat er tijdens al het web-knutselwerk een tweetal verjaardagen zijn vergleden. Mijn blog vierde zijn eerste mijlpaal op 11 februari, want op die dag begon ik vorig jaar met mijn verslag van onze Lanzarote-reis die de inspiratie bleek te zijn voor structureel geblog. En gisteren was ik zelf aan de beurt, hetgeen niet onopgemerkt voorbij is gegaan. Zelfs de dweilmachines in Vancouver bleven er bij stilstaan.

Reacties

  1. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! En met het bereiken van de mijlpaal van één jaar! Verder loop ik wat achter met het reageren (uiteraard lees ik het wel allemaal) en ik moet nog even zeggen dat ik verrast, en toch eigenlijk weer niet, ben over je plannen om een eigen site te gaan bouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In retrospect:Hartelijk gefeliciteerd !
    Heb je de dag ervoor weer moeten vasten,om lekker uit eten te kunnen gaan?
    Het gaat goed met het gewichtsverlies gezien de grafiek.Ik kijk wel uit naar nieuwe foto's.MEP

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten