Afscheid....

Met deze plaat, die voor ons model staat voor ons verblijf op Lanzarote nemen we afscheid van de serie over dit intrigerende eiland. 

Zo'n serie moet ook niet te lang duren, anders loop je de kans dat je blogje wordt gezien als een promotie-site en dan trek je de verkeerde bezoekers. En dat willen we niet...

Er zijn inmiddels ook genoeg nieuwe onderwerpen. Onze foto-expedities van de laatste weken hebben wat dat betreft voldoende beeld- en tekstinspiratie opgeleverd. Blijf deze blog dus vooral volgen!

Er is nog een reden voor deze laatste foto. Dit weekend komt een einde aan een bijzonder fenomeen: de webfotoclub.  (de link zal het na zaterdag 28 februari niet meer doen!)
Begonnen op 13 april 2004 heeft de club zijn eerste lustrum net niet mee mogen maken. Dat lijkt me helemaal niet erg, want internet is net als alles onderworpen aan de evolutie-theorie: wie zich niet ontwikkelt sterft uit. Bovendien lijkt het erop dat het stokje gewoon overgenomen wordt door een nieuwe club en zijn er enorm veel alternatieven, zowel Engelstalig als in onze moerstaal. 
Het sentiment van veel leden kan ik (als ex-lid en dito moderator) dan ook niet delen. En toch roept het verdwijnen van de WFC ook bij mij iets op: Zonder die club zag mijn leven er namelijk heel anders uit. En omdat het leven van nu mij erg bevalt proost ik virtueel op die bijzondere plek: een plaats van grote contrasten, vreemde vogels, eenzame zielen en getalenteerde fotografen. En bovenal een plaats waar ik het geluk heb gevonden!

(De foto is tevens een kleine hommage aan de man die als geen ander flesjes wijn en zoveel meer kan vastleggen.Ik kan nog niet eens in zijn schaduw staan. Proost James!)

Reacties

  1. Cas,

    Ik wou dat ik nu even in de foto was.
    Heerlijk, met een koel glaasje wijn, turend over de verte, mijmerend..over gedane zaken...
    Héle mooie zaken, maar soms ook wat minder mooi....
    Het hoort er bij.

    Wat kan ik nog zeggen?
    Geen idee?
    Ik blijf nog lang mijmeren...over gedane zaken...
    Genietend van dit uitzicht...
    Men moet het toch altijd...
    weer zelf gaan maken! ;-)

    PROOST!!

    Bedankt Cas...voor de schakel...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten