Begin van de Lente

Vandaag begint de Meteorologische lente. En dat is gelukkig aan het weer te merken. 
Ik ben absoluut geen wintermens. De eerste sneeuw, een paar nachtvorstjes, dat overleef ik allemaal nog wel. Maar deze winter leek het allemaal niet over te gaan. En dan ben ik blij om binnen te kunnen zitten. 
Door omstandigheden kon dat deze keer ruimschoots. Maar nu die lente eindelijk lijkt te komen is het voorbij met de pret: gewerkt moet er worden! 
Om mijn droefgeestige gevoelens uit te beelden, en met een knipoog naar het begin van de lente hierbij een foto van een van de meest trieste plekken die ik ken: De stad Luik. Dit is in de buurt van het stadion van Standard. De kenners hebben gelijk: het is een paradijs voor liefhebbers van verpauperde en verwaarloosde wijken. (dank je, Frouk!)
Als daar de zon schijnt is het overal mooi weer.... Wij komen er wel weer terug op een grauwe en druilerige dag!

Reacties

  1. Goed bezig! Al zie ik aan het begin van deze lente liever de crocusjes in mijn tuin! Werk ze!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten