Het bankwezen in mineur

Ik zal maar eerlijk zijn: de titel is een subtiele verwijzing naar de actualiteit en een lafhartige poging om wat extra bezoekers over de blogvloer te krijgen. 

Niet dat ik over interesse te klagen heb overigens. Toen ik hiermee begon had ik niet meer dan 2 geïnteresseerden (en zij zijn nog steeds mijn trouwste volgers!) maar door uitgekiende marketing en mond-op-mond reclame kan deze site zich inmiddels verheugen in het regelmatige bezoek van meer dan 10 mensen. 

Als dat zo doorgaat ga ik over 2 jaar commerciëel. Met als prettige bijkomstigheid dat ik dan lekker de hele dag op de bank kan gaan zitten rentenieren. Als die andere banken dan maar niet omgevallen zijn. 

De setting van de foto is overigens vrijwel dezelfde als die van gisteren. Maar dat hadden al mijn lezers natuurlijk allang zelf gezien. Morgen de laatste aflevering van deze serie.

Reacties

  1. Hier kan ik kort over zijn, in één woord een superplaat. Wat een magnifieke sfeer!

    Groet,
    Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door de bank genomen, was ook een mooie titel geweest...
    Maar hij is sterk, in zijn gouden kleuren, en schitterende visie, om dit bankwezen te benaderen.

    Groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto. De invoegende lijn is altijd een dankbaar compositie onderwerp, maar de uitvoering daarvan is vaak nogal dogmatisch en gekunsteld. Hier is de invoegende lijn zo overdreven aanwezig dat je helemaal de foto ingetrokken wordt, temeer daar er prachtig licht valt op het hout van het bankje. Gebouwen achter het bankje had ik wellicht kunnen missen, maar dan had je waarschijnlijk moeten wachten tot de banken fysiek ook omgevallen waren :-)

    gr.
    wilchard

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten