Na de schok...

Wat ik niet meer durfde dromen is toch gebeurd: De opkomst in mijn blog-stemhokje is zo groot geweest, daar zouden Euro-parlementariërs jaloers op zijn. 

Liefst 7 stemmers tot nu toe! Ik denk dat mijn voltallige publiek nu wel met het virtuele rode potlood in de weer is geweest, waarvoor mijn dank. 

En de uitslag is ook hoopgevend, naast de (mij zeer bekende) trouwe bezoekers heeft in ieder geval niemand voor de meest droevig stemmende optie gekozen. 
Om dit feit gepaste luister bij te zetten zou een feestelijk plaatje eigenlijk een "must" zijn. Maar helaas, uw columnist is niet van de hoempapa poeha. Vandaar dit vreemde tafereel. 
Voor de niet-fotografen annex kluizenaars: dit is het station van Antwerpen, een overbekende plek waar je als argeloze passant bijkans 100% kans hebt door een hobbyist op de geheugenkaart te worden vereeuwigd. 

In gewoon Nederlands: dit is nou zo'n volledig kapot gefotografeerde plek. 

Om er toch nog iets van te maken heb ik dus maar een greep in mijn gereedschapskistje gedaan en er wat surrealisme in aangebracht. Of het geslaagd is mag u zelf beoordelen. 

Reacties

  1. Mag twee keer per dag ook?
    Dit plaatje maakt mij nieuwsgierig naar de gereedschappen in jouw kistje. Ik vind het wel erg snel allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier nog nooit een foto van gemaakt, ken het niet eens.
    Toevallig zag ik er vandaag ook een foto van op de Diepenveen site.
    Was zeker niet slecht.
    Maar deze is vele malen mooier. vind ik. Nog ruimer van opzet. De groothoek doet zijn werk. De gebogen vloerstrucuur brengt dynamiek.
    De bewegingen maken hem erg spannend en levend. Kleuren en licht optimaal.
    Wat je getimmerd hebt is niet direct zichtbaar, en dat mag ook niet. Dus perfect gedaan.
    Misschien mis ik wat schaduwtjes her en der, maar dat weet ik niet zeker. Weer afhankelijk van het op dat moment aanwezige licht.
    Voor mij een foto die echt "binnenkomt".
    Met andere woorden....ik vind hem van grote klasse !!!!
    Complimenten Cas!

    Grt Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, je stemhokje. Deze hier rechts?
    Mag er nog een antwoordt bij?
    Wat betreft de foto: Inderdaad kapot gefotografeerd en ik zou bijna met het schaamrood op mijn kaken zeggen dat ik er ook diverse keren ben geweest. Net als de "underground" in Londen. Er zijn er tientallen duizenden van geschoten, maar geen van allen zijn gelijk. En dat maakt fotografie weer zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten