The Sailorboy from Ipanema

Er zijn van die dagen dat ik wel een aardig kiekje heb om te tonen, maar dat het verhaal erbij niet van de grond komt. Een aanval van premature writers block? 

Ik vrees dat dat wel meevalt, er zitten nog heel wat verhalen in mijn toetsenbord, alleen vandaag even niet. 

Dus daarom dit kiekje zonder verhaal. Maar daarom niet getreurd, ik heb een uitdaging voor mijn kleine (maar o zo fijne) groepje lezers. Verzin zelf maar eens een verhaaltje! En wel op het volgende thema:  


Geef je eigen verklaring middels een reactie op deze blog!  En als je inspiratie nodig hebt klik je gewoon op de vraag....

Geen zin in een geschreven bijdrage? Publiciteitsangst? Vul dan minstens even de enquete ter rechterzijde voor me in! 


Reacties

  1. "man met anker op rechter arm" vraagt zich af of ie aan het werk is voor slechts één klant, met één kopje koffie op een hele middag. Spoelt al peinzend over aantrekkelijkere oorden vast de glazen, voor het geval het toch druk gaat worden.Besluit maar eens een heuse enquete in te zetten om het bezoek aan zijn gelegenheid in kaart te brengen. Wordt zijn aanwezigheid op prijs gesteld, of kan hij zijn tijd elders beter gebruiken???

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten