Leeg matje

De zon schijnt tegenwoordig steeds vaker. Gisteren las ik dat onderzoek aangetoond heeft dat we jaarlijks 412 uur meer zonneschijn op ons bolletje krijgen dan onze overgrootouders. 
Dat is een fijn gegeven, vooral als je in de zonnebrandcremehandel zit. En dat is weer goed scrabblewoord trouwens.

Ook uw trouwe blogger is gelukkig met al dat mooie weer. Je vraagt je af waarom momenteel 1,5 miljoen mensen in de file staan naar het zuiden. Gelukkig vieren minstens net zoveel mensen de mei-vakantie in eigen land. Daarmee komt men massaal tegemoet aan de wens van onze regering om de economie een beetje te helpen. Protectionisme van de bovenste plank natuurlijk, maar daar maken andere overheden zich ook schuldig aan. 

Maar ik ben weer eens tegendraads. Wij gaan lekker naar het zuiden, schijt aan onze overheid en economie, en een dagje later om de files te ontlopen. De Spaanse economie is er nog slechter aan toe, en daar gaan wij wat aan doen.

Het wordt dus even stil op deze blog. 

O, die foto komt dus uit Ambleteuse, een aardig plaatsje aan de Côte d'Opale. Waarmee een voorlopig einde komt aan mijn serie. Als het goed is kunnen we straks weer heel wat berichtjes vullen met nieuw Iberisch materiaal. 

Als u zich verveelt: geef gerust wat commentaar bij mijn laatste berichten, ik lees ze allemaal zeer dankbaar als ik weer terug ben!

Reacties

  1. Toevallig kwam ik, nadat ik eigenlijk dacht dat je er al lang mee gestopt was, weer op je blog terecht. Ik kwam hier door mijn eigen naam te googelen om te zien hoeveel hits ik had. Ik weet het klinkt ijdel om je eigen naam te googelen, en dat is het natuurlijk ook. Maar zo zie je maar weer waar je terecht kan komen.
    Ik zie dat je nog steeds bezig bent om foto's te maken die niet voldoen aan het algemene beeld van hoe een goede foto er uit moet zien.
    Persoonlijk spreekt mij deze foto ook niet aan, maar dat zegt natuurlijk niets. Ik ben op dit moment helemaal niet in staat om bijzondere foto's te maken. Een dipje die nu al een half jaartje duurt.
    Af en toe zet ik nog wel een minder goede foto op de nieuwe WFC-fotobeeld site, dan krijg je toch nog wat leuke reacties.
    Ik zal in de toekomst wat vaker op je blog kijken en heb hem dan ook toegevoegd aan de links op mijn site.

    Herman Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij was ik nog niet goed wakker, zit ik een bericht te schrijven bij het verkeerde item.Mijn vorige bericht hoort bij het item 'Inspiratie'.
    Sorry.....

    Herman Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, verveelt heb ik mij niet bepaald tijdens jullie afwezigheid naar het economische malaise gebied daar in Spanje....
    Goed dat jullie daar zo mee begaan zijn, zeg ik dan maar.
    Nee, hier zaten we massaal te wachten tot de Mexicaanse griep ons te pakken zou krijgen, meteen een oppepper voor de economie alhier wellicht.
    Trillend van zenuwen volgden we de nieuwberichten...zou het dan nu echt gaan gebeuren? De pest, de Spaanse griep, goh wat knepen we hem...ik tenminste, schijterd als ik ben.
    De ooit aangeschafte verf mondkapjes lagen al in de aanslag, en bedacht mij, wie ruimt die zooi hier op als we er allemaal niet meer zijn....
    Of was het allemaal wat overdreven???...ja dus.....(zucht) we leven allemaal nog voorlopig. Dan is een slechte economie zo erg nog niet.
    Antivirus remmers in de maak...voor de volgende paniekzaaierrij. Hoewel?????, gelukkig hebben we dan de pillen nog.
    Ja, en dan de vreselijke lompe aanslag op het Koningshuis...door een of andere geïsoleerde gek....waar de bovenkamer van op tilt sloeg...
    Onverteerbaar!!
    Nee, niet verveeld dus. Al heeft de zon deze week wel heel erg veel, en vooral tè vaak geschenen....het moest niet mogen....soms!!!

    Na gedane emotionele verontrustingen is het goed rusten...uitkijkend over de eindeloze zee.

    Welkom terug!

    Groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten