Zonnige zondagmorgen

Even weg uit Boulogne (we komen er later deze week weer terug), om een voor mij ongebruikelijk plaatje te delen met mijn lezers. 

En wel dit kiekje van ons zondags ontbijt. Voor het eerst op het balkon, en dat is niet omdat het eerder zo slecht weer was. De ware reden is simpeler: bij het ameublement moest nog een passend vloertje worden gefabriekt. En daar heb ik de zaterdag aan besteed. 

Ik vond het wel een vrolijk kiekje, maar ik moest er wel bijzeggen dat de dame in kwestie alleen gepubliceerd wilde worden als vermeld werd dat ze net uit haar nest kwam. Waarvan akte!

Reacties

  1. Goeiemorgen Steph, leuk je weer eens te zien. Niets veranderd.
    Schitterend uitzicht heeft jullie "nest". Wel erg hoog....maar een zeer uitnodigend en zonnig tafereeltje.
    Mooi ontbijt vloertje Cas, hoeveel kruimels er ook zullen vallen, gewoon onder de vloer ermee.
    Handig!

    Grt Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey dude,

    Ziet er erg gezellig uit!

    Ik zou wel even iemand naar dat balkonnetje laten kijken want het helt gevaarlijk over... Straks breekt het balkonnetje nog af. Je mag dan wel aan het lijnen zijn maar betonrot kan daar misschien niet tegenop.
    Bovendien is de dertiende etage niet echt een lucky number en je kunt nog steeds niet vliegen volgens mij.

    Groetos!, je maatje Rutger

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten