Illy-meisje (Cadaqués III )


Ik zag deze dame in het voorbijgaan zitten. En zij zag mij op het moment dat ik afdrukte. Meestal levert zo'n snelle actie een matige foto op, mijn harde schijf staat er vol mee. In dit geval is het eindresultaat bruikbaar geworden. 
Soms zie ik tijdens het bewerken dingen in een foto die ik in de originele scene niet zag. Je kunt als fotograaf nu eenmaal niet overal op letten. In dit geval zou dat kunnen gelden voor het rode Illy-bordje, dat zo leuk accordeert met het jasje van mevrouw. Maar dat had ik tijdens het maken dus juist wel gezien. En het was de reden waarom ik de foto heb gemaakt. 

Reacties

  1. niet alleen het illy bordje, maar ook de stoeltjes passen prima bij haar outfit. De blik, "wat moet je van me" had dezelfde kleur mee kunnen seinen!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij's leuk, de rode kleuren die mooi verdeeld terugkomen in de foto.
    Rood doet het sowieso altijd erg goed in een foto. De kleur van liefde, velangen en vuur..maar ook protest..
    Dat heeft deze dame wel een beetje in zich.....vooral het vuur..en een licht protestje.
    Nog een tasje op je kop gehad;-))

    Grt Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten