Begin de dag met een dansje

Inmiddels hebben we er al weer 13 mei-vakantie afleveringen opzitten. Een TV-serie stopt er na 13 delen mee, en dat is precies wat ik ook ga doen. 
Dit is dus de laatste bijdrage, en daar ben ik eigenlijk wel blij om. Er is over zo'n vakantie niet altijd veel zinnigs te zeggen. En we willen niet vervallen in oeverloos gezever. Toevallig ben ik ook zo'n beetje door de leuke foto's heen, dat komt mooi uit. 

Voor de liefhebber heb ik alle foto's op mijn fotosite nog eens gepubliceerd. Een Blog heeft toch een vluchtig karakter en dan is het handig om je foto's ergens terug te kunnen vinden, nietwaar? Als bonus heb ik er een aantal foto's bij gezet die op deze blog niet aan de orde zijn gekomen. Niet omdat ze niet goed/leuk/aardig zijn, maar omdat er nu eenmaal keuzes gemaakt moeten worden. 

Deze laatste foto is gemaakt vlakbij het Dalì-museum in Figueres. Een groepje Catalaanse jongens hield daar een breakdance sessie. Ik wist niet dat dat nog bestond, maar ik ben dan ook niet zo thuis in die scene. Hun enthousiasme werd beloond met veel aandacht van omstanders, en er zijn heel wat pixels mee gevuld. 

Vanaf morgen doen we weer iets anders op deze site. En dan waarschijnlijk ook nieuws voor de hardcore fotografie liefhebbers. Blijf deze blog dus in de gaten houden!

Reacties

  1. Mooie serie op Flickr.
    De interactie tussen deze twee soepele heren treffend vastgelegd.
    Zonder coca cola zou het ook niet lukken.
    Ik begin de dag altijd met een potje breakdance, dan verloopt de dag verder in ieder geval zonder kleerscheuren;-)
    Goeie, beweegelijke foto. Waar naar mijn mening de z/w omzetting zeker een toevoeging is.

    Grt Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten