Gas erop

Het is laat op de avond en we slenteren wat door Wissant. Het motregent, en dat hindert het fotograferen. Zunig als ik ben wil ik niet dat mijn camera teveel spatjes vangt, je weet immers maar nooit welke druppel fataal zal zijn. 

Naast de lokale Spar vallen me de gasflessen op. Die dingen vind je in Frankrijk echt overal, het lijkt alsof de veiligheid daar aan totaal andere regels is gehouden. Over één Europa gesproken. Maar ik dwaal af. 

Plotseling kloppen alle elementen en dat levert dit eindresultaat op. Waar zijn deze mensen naar op weg? Is het een warm bed, een optreden of alleen een laatste glas in één van de lokale dranklokalen? 

Ik zal het nooit weten. 


Reacties

  1. Mooi, die verregende avond sfeer. Een waar je inderdaad meerdere scenario's bij kunt verzinnen. Hoe is ie in z/w?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En misschien maar goed ook.
    Tè veel weten is niet fijn. Maakt onrustig.
    Zou voor mij in z/w meer impact hebben.

    Grt Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten