I Create thus I am Creative

Nu naar de C van C-mine. Zoals ik al eerder aangaf staat die voor Creatief. En het is de bedoeling van het project om op deze manier de aspiraties met het terrein duidelijk te maken.

Nu is er al een tijdje een mega-cinema operationeel (morgen ook daarvan een impressie) maar dat kan toch niet de lading dekken. Een beetje met andermans Creativiteit gaan lopen pronken!

Nee, de C komt op een heel andere manier tot uiting. En zoals alles op dit terrein is het vooral toekomstmuziek en lijken de ambities ten onder te gaan aan geldgebrek en verslonzing.

De hier getoonde doeken zijn eigenlijk dé invulling van het begrip Creativiteit. En echt, ik heb mijn best gedaan e.e.a. er zo flatteus mogelijk op te zetten. Want 15 meter verder hing het doek op half twaalf en dat geeft een heel andere aanblik. Die bespaar ik de lezer. Het is een mooi ontwerp, dat wel.
Overigens, dat gebouw op de achtergrond was het onderwerp van mijn eerste C-mine foto.

Reacties

  1. leuk: gevleugelde lampen... (waarschijnlijk van het soort dat binnenkort niet meer te koop is!)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten