Kamermuziek in het Roze

Uw razende reporter heeft een drukke zondag achter de rug. Tussen alle ordinaire zorgen en beslommeringen door hebben we ook nog even een snel bezoek aan het festijn "kamermuziek in het groen" gebracht.
Op aangeven van mijn moeder overigens, die daarmee wederom (voor mij vanzelfsprekend zeer ten overvloede) heeft aangetoond een zeer wijze vrouw te zijn.
De kindervoorstelling was helaas niet helemaal een schot in de roos, maar dat ligt natuurlijk aan mijn kroost dat, verwend met (en verpest door) de uitvindingen van meneer Nintendo geen boodschap meer heeft aan heren en dames die menen dat de moderne jeugd nog vermaakt kan worden mee wa liedekes en een goe verhoal.

Verder was er voor ons ook niet veel te genieten, het was warm en druk. De gespeelde kamermuziek viel me wat tegen, maar dat ligt ongetwijfeld niet aan mijn opvoeding. Verpest door de verre voorvaderen van Nintendo waarschijnlijk. Die dan wellicht Queen en Blondie heten. Tijdens het doelloos wachten liep dit meisje door mijn LCD-scherm. Geheel in de geest van deez' tijd heb ik haar en haar hondje een weinig gepimpt. Want deze hedendaagse fotograaf gaat heus wel met zijn tijd mee.
Het wordt overigens de hoogste tijd dat mijn partner dat ook doet. Kopen dus, die IMac!




Reacties