Naar de Bios

Boodschap aan eventuele IT-nerds die meelezen: De titel bevat geen spelvaudt. Het is wel degelijk DE bios.

Hier dan de gisteren beloofde cinema-foto. En dat is vast niet wat je gedacht had. De uitdaging is om te achterhalen wat hier nou de link is met de bios.

Hiermee komt weer een eind aan deze serie over de C-mine in Winterslag.

Wat er volgt weet ik nog niet. Misschien weer wat vergeten pareltjes uit het archief, of juist splinternieuw werk. dat laatste zal afhangen van wat we morgen gaan doen, en ook dat is nog onbekend.
Of ik ga mijn kunstjes voor het bewerken van gekke patronen (voor oudgedienden: herinner je je de ijsjes nog? ) weer eens wat nieuw leven inblazen. In ieder geval is mijn PC er klaar voor, voorzien van de laatste versie van mijn favoriete bewerkingssoftware.

Dat is het leuke van deze blog: je weet nooit wat er komt. En geloof me, ik weet het vaak ook niet!

Reacties

  1. een toekomstige filmacteur in de dop? (mooi joch trouwens!. Het affiche misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je de pc opstart kun je altijd in de Bios ingrijpen, mocht het nodig zijn,daar blijft het altijd even op hangen.
    Moet je wel snel zijn. Alleen wat je er kunt doen???
    De link, geen idee.Wel een grappig foto. Hoewel, het regent, hij blij, want pappa had dan immers de Bios beloofd.
    Menneke een beetje te veel tegen de kant gedrukt, en het kijkt wat pipsjes allemaal..
    De ijsjes???, ja hoor. Leken wel 3D.
    Nog even op de winter wachten dan maar weer.

    Groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten