Spring maar achterop

Wederom een experiment. Deze is ook aan de kust in Vlaanderen, op Hemelvaartsdag in De Haan.
Het beeld zit al een tijdje zo op mijn netvlies, maar zo kwam het echt niet uit de camera. Geheel tegen mijn gewoonte ben ik hier enkele uren mee zoet geweest. Meestal moet een bewerking niet langer duren dan een kwartier, daarna verlies ik mijn interesse en stop ik ermee.

Het is tevens een van die weinige keren dat ik een foto veel lichter maak, meestal vind ik dat een donker beeld meer sfeer heeft en dat de lichte delen daardoor beter tot hun recht komen. Nu is dat dus andersom. Ik ben benieuwd naar de reacties.

Reacties

  1. ik word dan heel benieuwd naar het origineel....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cas, ik vind het een gave foto! Ik wil ook het origineel wel heel graag zien. Donderdag dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De achtergrond (persoon/boot) maakt de foto vooral zo interessant en intrigerend. Ik onderschrijf je limiet van maximaal 15 minuten bewerken van harte.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, verandering doet eten Cas. Het is in ieder geval wel de moeite waard geweest om die tijd achter de pc te hangen met dit warme weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten