Uit voorraad leverbaar

Iedereen heeft wel eens van die periodes waar de creativiteit het aflegt tegen de dagelijkse beslommeringen. Ik heb ze vaak, die periodes. Laat ik nu net voelen dat er eentje opkomt.... 

Vandaar dat we de komende blogs een greep in de ouwe doos doen. Dus komen de foto's aan bod die het eerder net niet haalden maar maar voor deze gelegenheid eens flink door de pixel-mixer zijn gehaald. 
Of beelden die ik toen niet goed genoeg vond, en nu wel. 

We trappen maar meteen af met een familiekiekje waar ik op stuitte tijdens mijn zoektocht in de archieven. Dit is er zo een die ik toen te zwak vond. Teveel gelijkend op werk van anderen ook. 
En daar denk ik nu ineens heel anders over. Leuk toch, zo'n creatieve adempauze. 

Reacties

  1. Terecht stel je dat IEDEREEN periodes heeft waarin de creativiteit het af laat weten.
    Periodes waarin de meeste kunstbeoefenaars hun gereedschap niet aanraken, want wat moet je als de geest er even geen zin in heeft.
    Zoeken in de oude doos dus, en met een verse blik terugkijken naar hetgeen wat je om wat voor reden dan ook niet goed genoeg vond.
    Zelf vond je deze foto teveel op werk van anderen lijken maar gelukkig heb je die mening herzien.
    Een van je beste foto's Cas, eentje die me meteen raakte, eentje die mij niet meteen aan het werk van anderen deed denken.
    Compliment, diepe buiging, en zoek nog ff verder in die oude doos van je.

    groetjes,
    James

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook een van de redenen dat je nooit te snel kunt oordelen, of iets weg moet gooien.
    Je weet inmiddels, ik ben lang niet zo kritisch als jij, en al helemaal niet over dierbare herinneringen, zoals deze foto.
    Een spontaan moment, duidelijk onscherpte, mooi hier.
    Nee niet weer hè, hoor je ander denken.
    Mijn invulling, maar waarschijnlijk jeuk aan de ogen, te veel tv gekeken?;-)
    Goeie foto!
    Beetje grijs, dat wel.

    Grt Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten