Vaag gedoe

Ik geef het meteen toe: dit is een van mijn vele afwijkingen. 
Ik hou van het fotograferen van vormen en patronen waarbij de kijker in het ongewisse wordt gelaten. 
Wat is hier nu eigenlijk te zien? Wat hebben die strepen en die deur met elkaar te maken. Denk daar maar eens over na, en belangrijker nog: laat het beeld gewoon op je inwerken. En bepaal dan of je het interessant (of misschien wel mooi) vindt. Of niet. De kans op het laatste schat ik wat hoger in, maar dat zie ik wel terug in de eventuele reacties. 

Reacties

  1. emaille? deur is beschadigd? lijkt een kunstwerk? Wat het is weet ik niet; het is in ieder geval wel fascinerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje mooi, niet heel erg mooi vind ik dit.
    Ik hou toch wel meer van duidelijkheid in een foto.
    Kleuren en verdeling van onderwerpen zijn wel goed gezien.Maar als totaal spreekt het mij niet zo aan.
    Een stadsplattegrond lijkt het me, met een haven...gemaakt door iemand die zich verveelde?
    Groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten