Voor Sjeems/Een nieuw begin?


Een van mijn trouwste volgers maakte me attent op een paar foto's die een tikkie contrast missen. De afgelopen paar blogs heb ik daar dus extra op gelet. En vandaag bleek dat e.e.a. tot tevredenheid was. Als de meester tevreden is resteert de leerling niets anders dan een gepast eerbetoon. Bij deze. Het is tevens een blijk van dank aan al die volgers die regelmatig maar zonder herkenbare voetafdruk (in de vorm van een reactie) dit medium bezoeken. 

Dit hutje met felle kleurtjes staat overigens aan het strand, waar het is overgeleverd aan de elementen. Het hek erom en de staat van onderhoud doen vermoeden dat dat al een tijdje duurt. En dat het nog wel even zal blijven duren. Ik heb geen "Te Koop"-bord kunnen ontdekken. Als een van mijn volgers echter interesse heeft om een nieuw leven te beginnen en een fortuin in de Spaanse horeca wil gaan verdienen dan zal ik met plezier de exacte locatie onthullen. 

Reacties

  1. Wat dacht je er van om dat maar eens zelf te gaan ondernemen...lijkt me wel iets voor je.
    Ik zie jou wel rondlopen, met een leuk geruite handdoekje om je middel, om de tappas vervolgens zwierend voor de hongerige toerist te kwakken.
    De ene na de andere fles wijn serverende.
    En toch..als je jong bent, en het avontuur wil aangaan in het Spaanse land, dan kan dat best heel goed uitpakken.
    Die trouwe volger van jou heeft wel een punt....die kan vast ook wel een beetje fotograferen;-)
    Een huisje dat in ieder geval romantische gedachten oproept in de zin van.....hoe kan ik het nu eens heel anders gaan doen in dit leven....maar het helaas toch nooit gaat doen. Want de kudde verlaten...kan best eng zijn.

    Grt Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cas, wanneer ga je open? met jou recente vakantiegeld-bonus moet je dit makkelijk kunnen financieren. Ik wil wel de spits afbijten en een arrangementje bij je boeken.
    Wijn en tapas lijk me heerlijk. Of met een sigaar onder de palmboom en een Mojito erbij.

    Nog heerlijker wordt idd met het voorstelling vermogen van Carine als jij dat dan al zwierend met een leuk handoekje voor me serveert... :)

    Gr., rutger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als dit hutje in griekenland zou staan, kwam ik je direct een handje helpen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoef je niet te vertellen dat je met deze foto best wat losmaakt bij me, zeker met die naam erbij.
    Lekkere hutjes, vet van kleur zijn mijn passie net zoals tropische stranden.
    Prima idee trouwens van Rutger om er zelf iets te beginnen, zeker weten dat ik je op kom zoeken.
    groetjes,
    Sjeems

    BeantwoordenVerwijderen
  5. contrast en extra kleuren is aan Sjeems wel besteed, maar ja wat wil je... KLEURRIJK.

    Tijdje je blog niet meer gevolgd en nu ik er weer ben, vind ik zonde.
    Mail je zometeen weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten