Hittegolf!


De voorbije week was het stil op mijn blog. En zelfs lichte hints en dito aansporingen van mijn vaste lezers konden daar geen verandering in brengen. Ik had er gewoon geen zin in.
Niet omdat de inspiratie ontbrak, want er hingen genoeg aanknopingspunten en thema's in de lucht. De start van de Tour is voor mij sowieso een ideale inspiratiebron, ik heb nog wat achterstallig fotowerk te laten zien, en het dorpje Doel moet ook nodig eens besproken worden.

De hittegolf heeft al die plannen echter op een laag pitje doen belanden. Ik had er gewoon de puf niet voor. Nou mag de voorbije (het heeft er alle schijn van dat het warme weer voorlopig weer over is) periode officieel niet eens als hittegolf betiteld worden. Ik heb het even nagezocht en daarvoor zijn naast 5 dagen van 25+ ook nog 3 dagen van 30+ nodig. In mijn woongebied zijn we tot maar 2 van die dagen gekomen.

c@skr@ker hanteert echter zijn eigen definitie van een hittegolf en die is heel simpel: als ik wegens weersomstandigheden niet in staat ben geweest gedurende minimaal 5 dagen een blog te publiceren dan is het prijs. Bij deze.

De foto van vandaag is een goedmakertje, en is feitelijk de enige die mijn scherm deze week heeft gevuld. Hij is van eind juni, net vóór een onweersbui. Ik vind het zelf een fraai uitzicht, en het panoramaformaat voegt hier voor de verandering iets toe. Maar dat hoef ik de geoefende kijker/lezer vast niet uit te leggen.

Bij deze de plechtige belofte dat ik deze week de geleden blogschade in zal halen!

Reacties

  1. je panoramafoto maakt mijn dagelijkse bezoekjes zonder nieuws een beetje goed. Al weer wat afgekoeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik onderschrijf je definitie van een hittegolf van harte en zo'n uitzicht kan je (verhitte) dag weer helemaal goedmaken, vooral het moment dat de bui losbarst. Ik wist niet dat jij ook zo'n Tour fanaat bent! Grappig, ik heb een paar jaar achtereen een dagelijks verslag/blog bijgehouden voor wat Amerikaanse vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten