Wegens vakantie....


zijn we weer open! Een week terug uit Zuid-Engeland stromen de plannen voor nieuwe blogs door mijn kop als Pounds uit mijn achterzak. Maar het hoogst noodzakelijke ontbrak tot nu toe: zin en inspiratie.
Wat ook niet mee hielp: bij thuiskomst de opbrengst van 2 camera's door moeten spitten. Bijna 2000 foto's was de opbrengst, leve de digitale fotografie!
Inmiddels is de nuttige opbrengst teruggebracht tot een kwart, maar dat is nog veel teveel om er een kop of staart in te ontdekken. Het wieden gaat dus door, misschien is het wel leuk om de tussenstand hier dagelijks te vermelden.
Intussen heb ik de meest in het oog springende foto maar even bewerkt om hier neer te zetten als teken van leven. Een zonsondergang dus, hoe kan het cliché-er. Gemaakt op een strandje in de buurt van St. Ives, lekker lui hangend op een kleedje.
Er volgt dus meer, veel meer. Even geduld nog, ik heb nog 499 foto's te gaan.

Reacties

  1. lang op moeten wachten, maar het is dan ook een sfeervol plaatje. Laat de rest maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cliché of niet, het blijven lekkere plaatjes om te maken.
    Beauty is in the eye of the beholder zoals ze het daar zeggen, en daar valt niets tegenin te brengen.
    Mooie plaat van een mooie situatie al was het alleen al om dat luchtje.

    Succes met de resterende 499 ik zie ze wel komen.
    groetjes,
    James

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is maar wat je er zelf van maakt en dan kan een zonsondergang allesbehalve cliché zijn, behalve het onderwerp natuurlijk. Succes met het uitzoeken, ben zelf net klaar, en ik heb niet eens 2000 foto's gemaakt :-)
    Ik zie je blogs en foto's wederom graag tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten