Lanzarote revisited




Toen ik begin deze week meldde dat ik nog wat ouwe meuk had liggen had ik niet kunnen vermoeden dat de tocht door de stoffige krochten van mijn harddisk ons naar Lanzarote zou voeren. Maar omdat een dierbaar familielid vrij onverwacht de kans heeft gekregen om dit prachtige eiland te bezoeken kwam ik als vanzelf in die map terecht. En ik vond een flink aantal foto's die toch wel de moeite waard zijn. Dit is een opwarmertje, het was het uitzicht vanaf ons balkon. Rechts in de achtergrond, over gindse heuvel ligt Puerto del Carmen.

Morgen wellicht meer Lanzarote, omdat het zo'n fabuleus eiland is.

Reacties

  1. voorpret is de helft van de LOL! Graaf dus maar lekker in je oudere meuk en laat het maar zien: ik volg het met meer dan extra belangstelling! Ik mis alleen nog het Griekse blauw naast al het fraaie wit, maar dat heeft alles met mijn nog wat beperkte blik te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten