Kan het hier misschien een beetje rustiger?!



Hoewel....
Het is hier de laatst tijd juist veel té rustig. En daar is eigenlijk geen reden voor. Of er zijn heel veel redenen voor, maar die zijn allemaal uiterst mager en ieder voor zich niet valide om een stilte van maar liefst 18 dagen te legitimeren. Ik zal daarom geen poging wagen om het uit te leggen. Want het is niet interessant om te lezen dat het kroost de aandacht kreeg die het verdient, dat er in huize cAskrAker de nodige kleine aanpassinkjes zijn uitgevoerd, dat de arbeidsperspectieven aan een nader onderzoek zijn onderworpen, dat ik mij snotterend en rochelend door de dag sleep, of dat er rond kerst ineens een sterrenkok in mij verscholen bleek te zitten.  Niets van dat al is overigens 100% waar, behalve het laatste wellicht.

Wel de moeite waard is het om te melden dat ik een goed voornemen heb.
En omdat ik niet geloof in de magie van de jaar-wende in relatie tot het welslagen van goede voornemens ga ik nu vast aan de slag: Dit jaar is nog niet voorbij, en ik wil nog een paar blogjes doen. Blogjes die ertoe doen. En waar u ook eens "Prima!" als kwalificatie bij zult invullen.

Te beginnen met deze bijdrage. Hij komt overigens tot u via een voor mij nieuw fenomeen. Een Apple iMac. En dat is "something completely different" voor iemand die al 25 jaar met PC's werkt. Ik was het zat met al die updates die ongevraagd mijn PC'tje ingeschoven werden, en nog meer met de ellende die ontstaat wanneer je dat uitzet. Dus adieu Microsoft, en Hello Apple!
Ben ik ook eens trendy, voor zover je daarvan nog mag spreken na zoveel jaren.
In een volgende blog een plaatje van mijn nieuwe werkplek. Hij mag er wezen. Ik weet in ieder geval dat mijn scherm het grootste is van al mijn lezers. En dat geeft de macho in mij dan weer een prettig gevoel.

Het kippenhok is overigens van 2e kerstdag, toen ik van die iMac alleen nog kon dromen.

Reacties

  1. Supermooie foto!
    Wat mij betreft de mooiste van het 2009.
    Komisch ook-die om de hoek loerende koe.
    M.P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na nog eens kijken:
    Die koe heb je er in geplakt!
    Hij is leuk hoor.Geen gek kippenhok met
    al de verschillende stokhoogten.
    M P

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten