Voor mijn luie lezers

Voor alle luilakken onder u, en zij die om welke reden dan ook nooit een reactie achter laten heb ik iets nieuws bedacht. Onder elk berichtje staat sinds deze week een balkje "Snelle reactie". Daarnaast een 4-tal keuzehokjes waar je snel je mening kunt geven. Dat gebeurt anoniem en het werkt lekker snel. Als je dus de tijd hebt genomen om mijn bericht helemaal te lezen (en eventueel de foto hebt bekeken) kun je hier in 3 milliseconden je mening kwijt. En daar kan ik wat mee.

Voor de wat actievere lezers blijft de gewone mogelijkheid tot het geven van een reactie gewoon bestaan. En voor al mijn trouwe volgers heb ik een dezer dagen nog een typisch eindejaarstoetje in petto.


Vandaag een foto uit het van Abbe museum, waar een zaal gevuld is met dit fascinerende ronddraai-apparaat. Door de verschillende belichtingen, de spiegels in de machine en de rare vormen is het een mekka voor fotografen die op zoek zijn naar gekke plaatjes.

Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Cas,
    Pas wanneer een foto iets heeft wat me echt raakt, dan reageer ik. Het systeem van 4 keuzes spreekt me ook niet aan, omdat het zo schools overkomt. Voldoende of onvoldoende.. Bij Flickr irriteert het me altijd, al die oninteressante commentaren op foto's. Dat ze mooi zijn, of het licht is mooi , of de compositie..Ik ken het gevoel, waarom hoor ik zo weinig, ik heb een gastenboek op mijn site, en heb in al die jaren 7 reacties. Ik heb elke dag gemiddeld zo'n 18 mensen, en zie welke pagina;s bekeken of gedownload worden,of uit welke stad of land ze komen.Dat ze toch steeds blijven komen, dat vind ik leuk.Toch veel succes met ditreageersysteem, het spijt me dat ik wel kijk, maar meestal niet reageer!
    M.E. P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Apart beeld van een dito apparaat. Toch wel leuk dat Van Abbemuseum!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten