Prachtwijk




Vannacht was het helder weer, en dat staat vanuit onze plek boven de aardbol garant voor fraaie vergezichten. Hoewel de camera er niet op voorbereid was (en ik nog minder) zijn er toch een paar goede momentopname's uit naar voren gekomen. Het statief bleef in de berging, en de vensterbank is te laag, dus alles moest uit de hand. Waaraan de oplettende kijker af kan leiden dat uw scribent/fotograaf op dit vroege uur nog de beschikking had over een vaste hand. Ik moet zeggen: de interne stabilisatie van mijn LX3 werkte ook aardig mee.

Al met al een aardige foto om mijn lezers op de eerste dag van het jaar 2010 een wens te bezorgen. En omdat op dat gebied alle cliche's dusdanig zijn afgekloven dat elke poging tot originaliteit gedoemd is te falen doe ik het met een simpele wens in een vreemde taal. Omdat het op die manier gewoon mooier klinkt:


Feliz Año Nuevo!

Reacties

Een reactie posten