You've got meel



Als de lezer het gevoel krijgt dat het hier steeds meer op een foto-album gaat lijken dan klopt dat. Ik heb momenteel weinig inspiratie voor de andere kant van de blog-medaille, maar de liefhebbers van een prikkelend stukje proza komen binnenkort wel weer aan de beurt. Daar komt bij dat ik sinds deze week officieel tijd zat heb en ik mezelf heb voorgenomen u derhalve een kijkje te geven in de alledaagse beslommeringen van de moderne werkloze.
Deze foto is van gisteren, mijn broodnodige bezoek aan de watermolen. Het meel was namelijk op en er gaat niets boven een zelfgebakken brood.

Reacties

  1. Deze kant van je medaille daar houd ik het meest van.
    Het kippenhok, het café met de dikke hangbuikman,en ook deze foto,zijn tot nu toe mijn favorieten.
    Misschien is het ook de verbazing, de nostalgie,
    het gevoel dat dit nog steeds bestaat in Nederland(en Belgie)
    In ieder geval door jou mooi gefotografeerd.

    MP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als we elkaar een volgende keer treffen, neem ik het beste (authentieke) pannenkoekenmeel mee, vers gemalen op één van de molens van de Zaanse schans. Tenzij jouw jongens niet van pannenkoeken houden natuurlijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten